2015. szeptember 15. | By: Ladybird

Autumn Book Tag



Itt van az ősz, itt van újra... Eddig nem igazán barátkoztam még meg a gondolattal, hogy beköszöntött az ősz, de az Autumn Book Tag meghozta hozzá a kedvem. Hiszen mi sem lehet jobb annál, mint amikor egy ködös, szeles őszi napon a hidegről bemegyünk a meleg lakásba és egy csésze teával a kezünkben egy jó könyvet olvasgatunk!



1. Mit szeretsz legjobban az őszben?

Alapból nem nagyon szeretem az őszt, de amikor a fák levelei mind más és más színt öltenek magukra, az varázslatos. Az őszi erdőnél nem sok szebb dolog van a világon.

2. Melyik az a könyv, ami emlékeztet az iskolás napjaidra?

Joss Stirling Storm és Stone című könyve. Persze az én sulim nem elit iskola volt, de hasonló karakterek voltak benne.



3. Melyik az a borító, ami őszi hangulatot idéz számodra?

C. C. Hunter Born in Midnight című könyvének a borítója. Még angolul olvastam, de már megvettem magyarul is. Már attól borzongok, ha ránézek az eredeti borítóra.

4. Melyik a kedvenc horror/halloween történeted?

Hm... Horror történet? Richard Matheson Legenda vagyok című könyvében vannak kis novellák a könyv végén. A Zsákmány egy szobrocskáról szól, amelyik életre kel. Miután elolvastam napokon át féltem a lakásomban.

5. Melyik a kedvenc horror/halloween filmed?

Nem tudom mennyire illik a horror kategóriába a Más-világ, inkább pszicho thrillernek mondanám, én frászt kaptam tőle... Különösen annál a bizonyos résznél, amikor minden a visszájára fordul.



6. Melyik őszi megjelenésű könyvet várod a legjobban?

Rengeteg könyvet várok idén ősszel, mert kész könyveső várható a kiadóktól. De ha ki kellene emelnem párat... Akkor mindenképpen megemlíteném Daniel H. Wilsontól a Robokalipszist, Harlan Cobentől Az idegent, Hercsel Adéltól Magyar szeretőket, Amy Tinteratól a Rebootot (már vagy egy éve) és Lara Krumwiedetől A kitaszítottat, és végtelen ideig sorolhatnám még. 


7. Melyik őszi megjelenésű filmet várod a legjobban?

Idén ősszel csak egy olyan film jelenik meg, amit nagyon várok, ez a Mentőexpedíció, ami A marsi című könyvből készült. A másik téli, Az ötödik hullám, ami szintén apadtáció.



8. Melyek azok a könyvek, amiket idén tervezel elolvasni?

Hú, rengeteg van. Szerintem soha nem érek a végére. Sajnos képtelen vagyok parancsra olvasni, még akkor is, ha ezt a parancsot én magam adom ki magamnak. :) Szóval hiába is terveznék, nem biztos, hogy képes is lennék betartani. De amiket említettem, azokat mindenképpen szeretném.



9. Kiket tagelsz be?

Természetesen a Kis Könyves Bloggereket, mint mindig! A linkjeiket a bejegyzés alatt találjátok. 





2 megjegyzés:

Névtelen írta...

1. gesztenyét gyűjteni
2. Zöld jaguár titka
3. -
4. E.T
5. Nyolcadik utas a halál
6. Trónok harca...
7. Marsi
8. sok van...
9. -

Csak így tovább, tetszik a blogod! És különösképpen ez a kis közvélemény kutatás...

Gergő

Ladybird írta...

Köszi a válaszaidat, Gergő! Óóó, a Trónok harca következő részét én is nagyon várom már! :)
És köszönjük a kedves szavakat is!

Megjegyzés küldése