2015. március 21. | By: Ladybird

I Love Spring Book Tag





Igazi tavaszi lány vagyok! Imádom azt, ahogyan újraéled a természet, megtelik a világ a természet hangjaival, illatokat sodor felém a szél, és minden színbe borul. A szürkeségnek vége, és ilyenkor azt gondolom, én is levetkőzöm a télen magamra öltött színtelenségem. Ilyenkor új életre kelek. Ezért amikor megtaláltam ezt a tag-et, tudtam, hogy ebben a formában is szeretném kifejezni, mennyire nagyon szeretem a tavaszt! 

Milyen a tavasz ott, ahol élsz?





A természet közelében élek, bár nem vagyok nagy természetjáró. Mindenesetre itt, nálunk egyik pillanatról a másikra bontanak rügyet a fák és bújnak ki a levelek és a virágok. Az erdő közelsége miatt a virágok illata valami fantasztikus. Egy szóval csodaszép felénk a tavasz! 


Melyik könyvet várod a legjobban idén tavasszal?


Rengeteget várok, egy zsák pénzzel teli bankkártya is kevés lenne hozzá, hogy mindet megszerezzem. De azért most csak kettőt említenék meg. Az egyik Josh Malerman - Bird Box című könyve a Fumaxtól, a másik pedig Jennifer Clement - Elveszett lányok országa a Libritől.


Mutass egy olyan könyvborítót, ami a tavaszra emlékeztet!


Színes és tavaszias és vintage. Szóval ez nekem való tavaszi borító. Még nem olvastam, de hamarosan fogom, a fülszövege alapján romantikus, kedves történetnek tűnik.


Hol fogsz olvasni idén tavasszal?




Az első napsütéssel egy időben szoktam elhatározni, hogy amint elviselhetővé válik a hőmérséklet, kiülök a kertbe és a hintaágyban olvasok (a képen ugyan függőágy van, de jobbat nem találtam). Ez egészen addig működik is, míg nem jön elő a rengeteg bogár és a darazsak. Utána visszateszem a székhelyem a nappaliba a kanapéra. De pár évvel ezelőtt, amikor még nem itt éltem a természet lágy ölén, rendszeresen ültem ki a fűbe. 


Keress egy borítót, amin rajta van a nap!



Eredetileg Az ötödik hullámot szerettem volna, de azt már annyit éltettem, hogy uncsi lennék, ha itt is azt mutatnám meg. Ezért egy olyan könyv borítóját hoztam, amit már régóta tervezek elolvasni, de valahogy soha nem sikerült. 

Kedvenc tavaszi olvasmányod?



Lucy Maud Montgomery Anna sorozatának gyakorlatilag az összes része, de különösen az, amikor először látja meg Zöld Ormot Anna. Vele együtt én is rácsodálkozom a tájra, és szinte érzem a virágok illatát. 

Keress egy borítót, amin sok szín van!



Határeset lesz a következő könyv, ezért némi magyarázatra szorul a dolog. Nem szeretem a harsány színeket, csak a pasztelleket. Így nem is kérdés, miért ezt választottam.
Persze az is közrejátszott a választásomban, hogy nem akartam csak úgy egy akármilyen könyv borítóját betenni. Csak olyat, amit vagy már olvastam, vagy szeretném elolvasni. Így esett a választásom a Hogyan szeress-re (kritika róla itt).







A Kis Könyves Bloggerek válaszait a linkekre kattintva érheted el!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése