2014. december 19. | By: Ladybird

Karácsonyi TAG





Nemrég alakult egy kis csapat a facebookon Kis Könyves Bloggerek néven. Csupán négy könyves bloggerina alkotja a kis csapatot, de együtt Tag-elünk, játszunk, gondolkodunk azon, hogyan lehet összefogva egy jó kis közösséget összehozni. A jövőben hallotok még rólunk. Nos, ez a Tag is ennek a csoportnak köszönhető, remélem tetszeni fog.



A többiekét itt olvashatjátok: 
Könyvvilág 
Lilapulcsis

1. Melyik a kedvenc karácsonyi filmed?

Határozottan mondhatom, hogy az Igazából szerelem a kedvencem. Nem giccses, az emberi kapcsolatokról szól és nem minden rózsaszín benne. Vannak akik elszúrják, vannak, akik összeszedik magukat és megpróbálják, és vannak, akik egyszerűen csak megélik a szeretetet. IMÁDOM!





2. Volt már részed igazi fehér karácsonyban?

Egy időben a Mátra lábánál éltem, így elég sok fehér karácsonyban volt részem. Ha az országban sehol sem havazott, ott egészen biztosan. Elég volt csupán egy kicsit buszozni, csak hogy fehér karácsonyban legyen részem.


3. Általában hol töltöd az ünnepeket?

Nálunk a karácsony kész bolondok háza. Néha sóvárgom a régi gyermekkori karácsonyok után, amikor otthon töltöttük az ünnepeket. Mostanság mivel mindenki távol él - na jó, én költöztem el -, az ünnep minden perce be van osztva, mikor ki jön hozzánk, és mi mikor kihez megyünk. Nem egyszerű. Így csak annyit mondhatok, mindig úton vagyok karácsonykor.



4. Melyik a kedvenc karácsonyi dalod?

Ha már a kedvenc filmem az Igazából szerelem, akkor mi is lehetne más a kedvencem, mint az All I Want for Christmas... És természetesen Olivia Olson előadásában. (Remélem sikerül feltölteni a videót is.)



5. Szenteste szoktad kinyitni az ajándékokat?

Az itthoniakat, amiket a férjemtől kapok, igen. De igazság szerint az ajándékok nagy részét 25-én és 26-án. 


6. Tudod a Mikulás rénszarvasainak a nevét?

Csak annyi dereng, hogy Rudolph the red nosed reindeer, has a very shiny nose... De van valami Táncos is... Sajnálom, nem tudom a nevüket.



7. Melyik karácsonyi hagyományt várod a legjobban?

Nem igazán vannak karácsonyi hagyományaink sajnos. Szeretném ha lennének, de sajnos nincsenek.


8. Igazi vagy műfenyőt állítasz?

Igazit. A fenyőillatnál nincs jobb. Próbáltam magam szoktatni egy műfenyő gondolatához, de nem megy, nem nekem találták ki. Sőt. Olyannyira igazi párti vagyok, hogy cserepest veszünk, így meg sem kell halnia egy fenyőnek sem, mégis fenyőillat van a lakásban.




9. Melyik a kedvenc karácsonyi ételed?

Hűha. Ez fogós kérdés... Azt hiszem anyukám halászleve. 24-én mindig azt készít. A bátyám olyan szerencsés, hogy mindig ehet belőle Szenteste. De anya mindig tesz el nekem is egy kis adagot, így egy nappal később én is mindig kapok belőle.


10. Légy őszinte: mit szeretsz jobban adni vagy kapni?

Hmm. Adni szeretek. Nehéz kitalálni ugyanis, hogy mivel lehet nekem örömet okozni - még én sem tudom - és pár éve átálltunk arra, hogy csak bonbont adnak nekem a családtagjaim. Azzal nem lehet nálam mellélőni, annak biztosan örülök. Én viszont nagyon szeretem kitalálni, kit mivel lephetek meg. Ez mindig nagyon izgalmas. Egyetlen kivétel a férjem, mert ő még nálam is nehezebb eset. Esetében jelképes ajándékokat adok.


11. Melyik a legjobb karácsonyi ajándék, amit valaha is kaptál?

Egy utazás. A férjemmel egyik évben nagyon belefáradtunk az ünnepi jövésmenésbe, ezért úgy döntöttünk, hogy elutazunk. Elmentünk a Kanári-szigetekre, és 25 fokban töltöttünk az ünnepeket. Ez volt az ajándékunk egymásnak. A legtökéletesebb ajándék.


12. Melyik az a hely, ahová egyszer majd karácsonykor el szeretnél menni?

Gyakorlatilag bárhová. Mindent szeretnék látni, mindenhová szeretnék eljutni. Csak legyen velem az, aki a legfontosabb az életemben.



13. Jól vagy gyatrán csomagolsz? 

Igazi antitalentum vagyok csomagolásban. Egy könyvet sem tudok szépen becsomagolni, ezért szégyen vagy sem, a férjem csomagolja az ajándékokat (bocs, drágám, ha titkot árultam el).


14. Melyik a legemlékezetesebb karácsonyi pillanatod?

Gyerekkoromból sok van, illatokról, fadíszítésről, lusta reggelekről, nyugalomról... Nem tudnék csak egyet kiemelni, mind gyönyörű volt.


15. Honnan tudtad meg az igazat a Mikulásról?

Mivel van egy bátyám, hazudnék ha azt mondanám, magamról jöttem rá. Jó néhány elhintett infóból leszűrtem a lényeget, hogy nem biztos, hogy minden úgy van, ahogyan azt én képzeltem. A cuki az a dologban, hogy minden évben felismertem a Mikulásban apukámat és a testvéremet, és ezt szóvá is tettem az épp aktuális Mikulásnak, de azért minden évben vártam. 




16. Szoktál újévi fogadalmat tenni? Ha igen, akkor be is tartod?

Nem szoktam. Nem hiszek abban, hogy egy hangosan kimondott fogadalom jobban befolyásol majd, mintha belül némán elhatározom magam.


17. Mi teszi számodra különlegessé az ünnepeket?

Épp a minap panaszkodtam, hogy mostanában kiveszett a karácsonyaimból a lélek. Nem élvezem, pedig ez volt a kedvenc ünnepem... De dolgozom rajta. Már tervben van, hogy jövőre egy békés, nyugalmas, filmes, ízes karácsonyban lesz részem. Egy olyanban, amiben elengedhetem magam és nem kell senkinek sem megfelelni.







0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése