2015. október 6. | By: Ladybird

Születésnapi Nyereményjáték



Hát ez is eljött! Alig egy éve félve nyitottam meg a blogot, nem tudva, lesz-e egyáltalán, aki olvassa, de úgy voltam vele, soha nem tudom meg, ha nem próbálom. Most pedig szinte hihetetlen, hogy egy év után 147 követője és 55 feliratkozója van a Könyv Extráknak! El sem tudjátok képzelni, milyen nagy öröm ez számomra. 

Éppen ezért köszönetképpen, amiért velem/velünk vagytok, szeretnék egy nyereményjátékot indítani. A játék mától, október 6-tól 13-ig tart, és ezúttal két könyvet nyerhettek meg tőlünk. 


Az egyik Leitner Olga – Bakker, azok a csodddálatos férfiak! című könyve. A könyvről írt értékelésünket ITT olvashatjátok.

A másik Hyeonseo Lee – David John – A lány hét névvel című könyve. Erről még nem írtunk, de a fülszövegébe beleszerettünk!

Mindkét könyvre külön kell feliratkozni a Rafflecopter doboz segítségével. 

A feltételek:

  1. Légy a követőnk Facebookon vagy iratkozz fel a blogunkra, és írd be a Rafflecopter dobozba, milyen néven követsz bennünket! Ha már tag vagy, akkor csak a neved kell és az, hol követed a blogunkat.
  2. Utána pedig keresd meg azt az 5 db muffint, amit elrejtettünk a bejegyzéseinkben (3-at az egyikhez, kettőt a másikhoz) és írd be a címüket a Rafflecopter doboz megfelelő sorába! Tehát 5 címet várunk! Pl.: Debra Driza - Mila 2.0 (Ebben a posztban épp nem rejtettünk el semmit.) Annyi könnyítést adunk hozzá, hogy kettőt az első kedvenceink közé rejtettünk, azaz 2014 október-novemberi bejegyzésekben találtok rájuk, hármat pedig 2015 augusztus-szeptemberi bejegyzéseink közé! 
  3. Plusz pont járt annak, aki ide, a bejegyzés alá megírja nekünk, melyik könyvet szeretné nagyon és miért!

Természetesen ezúttal is csak Magyarországon belül tudok postázni!

Leitner Olga – Bakker, azok a csodddálatos férfiak! könyvéhez a Rafflecopter doboz:








Hyeonseo Lee  David John  A lány hét névvel könyvéhez a Rafflecopter doboz:




a Rafflecopter giveaway



Muffinvadászatra fel!

40 megjegyzés:

Kattus írta...

Mindegy melyik könyvet nyerem meg, hisz mindkettő érdekel, és mindenképp elolvasom őket! :)

Freja A. Collins írta...

Nekem is mindegy melyik könyvet nyerem meg. Az elsőt azért szeretném mert az ajánlótokkal teljesen megfogtatok :D (magyar Carrie Bradshaw :D) a másodiknak meg én is megkukucskáltam a fülszövegét és engem levett a lábamról :)

Ladybird írta...

Akkor nagyon szorítok neked, hogy legalább az egyiket sikerüljön megnyerned! :)

Ladybird írta...

Ó, jó azt olvasni, hogy az ajánlónk alapján megtetszett egy könyv! :) Remélem, szerencséd lesz valamelyikkel!

Unknown írta...

Én a Lány hét névvel-t szeretném megnyerni mert már a borítója is megfogott a fülszöveg meg ahww*.* el kell olvasnom egyszerűen, és az ajánló is ráébresztett hogy Dorina neked ezt el kell olvasnod ;)
Köszönöm a játékot

Ladybird írta...

Mi köszönjük, hogy játszol velünk! :)

Unknown írta...

Igazából mindkét könyv érdekel, teljesen más okok miatt. Hétvégén könyvesboltban találtam A lány hét névvel c. könyvvel, elég komor és komoly könyvnek tűnt, és sajnos akkor éppen nem ilyenre vágytam, ettől függetlenül rettentően érdekel. Akárhogy is nézzük Észak-Korea problémája valós, létezik, csak nem sokat hallunk róla.
Azok a csodddálatos férfiakról meg elég sok véleményt olvastam már és nagyon jó könyvnek tűnik. Pár idézettel is találkoztam már, mind nagyon tetszettek. Érdekel, hogy mégis mi lehet, még ebben a könyvben, ami ennyire népszerűvé teszi. :)
De ha nagyon muszáj választani a két könyv közül, akkor az utóbbit szeretném megnyerni. :)

Ladybird írta...

Nem muszáj választani, ha mindkettőért játszol, lehet mindkettőre esélyed! :)
A lány hét névvel című könyvvel kapcsolatban tökéletesen egyetértek veled, ehhez hangulat kell, mivel valós problémákról ír. Ami nekünk fiktív disztópikus világnak tűnik, az nekik kőkemény valóság.
A Bakker, azok a csodddálatos férfiak pedig zseniális! Vicces és fantasztikus! :) Szurkolok neked, hogy az egyik a tied lehessen!

Andi írta...

Mindkét könyv felkeltette az érdeklődésemet, bármelyiknek örülnék :) Ha választhatnék, akkor talán A lány hét névvel-t választanám, mert tudom, hogy ezt a könyvet anyukám és a nagymamám is szívesen elolvasná :)
Nagyon szépen köszönöm a játékot!

Bogi írta...

A lány hét névvel címűért játszom. Jókat hallottam róla és alapban is felkeltette az érdeklődésem. :)
Köszi a lehetőséget. :)

Niki írta...

Engem is mindkét könyv érdekel, de a Lány hét névvel címűt jobban el szeretném olvasni. Így vagy úgy, de el is fogom olvasni :D, hiszen engem nagyon érdekel mind Észak-, mind Dél-Korea világa és a hozzájuk kapcsolódó könyvek/filmek, így szeretném megismerni ennek a lánynak a megrázó történetét. Köszönöm a játékot! :)
Niki

Dorka írta...

Én a Bakker, azok a csodálatos férfiak! könyvet szeretném megnyerni de A lány hét névvel is felkeltette az érdeklődésem :)

Dorka :)

Ladybird írta...

A jó könyvek nálunk is végigmennek az egész családon. :) Szorítok neked!

Ladybird írta...

Szerintem ez az év egyik legérdekesebb témájú könyve! :) Köszi, hogy játszol velünk!

Ladybird írta...

Nálam is a mindenképpen el kell olvasnom kategóriába esik ez a könyv! Nagyon szorítok neked, hogy megnyerd! :)

Ladybird írta...

A Bakker, azok a csodálatos férfiak! a szívem csücske! Nagyon tetszett, remélem neked is alkalmad nyílik elolvasni! :) Hátha te leszel a szerencsés!

Demonshadow írta...

Mindkettőre kíváncsi lennék, előbbire azért, mert magyar, utóbbira pedig azért, mert kíváncsi lennék, milyen is lehet egy diktatórikus rendszer, valamint milyen lehet ebbe kívülállóként belekerülni, majd sikeresen hazatérni.

Unknown írta...

Hyeonseo Lee - David John - A lány hét névvel c. könyvet szeretném, érdekel Észak-Korea, Észak-Korea elzártsága.

Brigi

Unknown írta...

Hyeonseo Lee – David John – A lány hét névvel c. kötet felkeltette az érdeklődésemet izgalmas, kalandos. Szeretném :)

Unknown írta...

megtaláltam az összes muffint :D a 2015 augusztusinál kicsit megijedtem, mert egy pillanatra elfelejtettem, hogy melyiket linkeltem be a másiknál, mondom nehogy kétszer küldjem be ugyanazt :D de sikerült kilogikáznom :D :D mindkét könyvet szívesen megnyerném, mert egyrészt imádom a könyveket, szeretem ha sok van belőlük :D másrészt mindkét könyvről csak jókat hallottam és nagyon kíváncsi vagyok rájuk :)

Flóra Fekete írta...

Szia!
Azok a csodálatos férfiak! Már csak a címe miatt is :D
Köszönöm a lehetőséget!

Ladybird írta...

Kétségtelenül nagyon izgalmas téma! Szerintem is kihagyhatatlan. Nemsokára kiderül, te leszel-e a szerencsés! :)

Ladybird írta...

Amikor kiválasztottam a nyereménykönyveket, nem is gondoltam, hogy ilyen népszerű lesz A lány hét névvel! :) Szorítok neked! :)

Ladybird írta...

Szia! Hát igen, nagyon jó a címválasztás, a tartalom meg, ha lehet, még annál is jobb! :) A random.org szeretete legyen veled! :)

Ladybird írta...

Köszönjük, hogy velük játszol! Remélem, az izgalmakat te is átélheted, ha te nyered. Sok szerencsét!

Ladybird írta...

Ó, igen, az augusztusi két muffin meg tudja kavarni a dolgokat. :) Egyébként elfogadtam volna azt is, ha ugyanazt küldöd el mindkettőhöz, de örülök, hogy másikat küldtél. Legalább volt valami kis nehezítés is a játékban. Kicsit féltünk, hogy túl egyszerű lesz. :) Remélem, valamelyik könyv hozzád vándorol majd. :) Köszi, hogy játszottál velünk!

Unknown írta...

Hello!
Én a A lány hét névvel című könyvet szeretém nagyon, mert érdekelnek más kultúrák, az ottani élet, az ottani emberek felfogása, és sok jót hallottam a könyvről. :)

Timi írta...

Sziasztok!

Először is boldog blog-születésnapot, és köszönjük szépen a nyereményjátékot! :)

Teljesen más kategória a két megnyerhető könyv - a humor mindig "jól jön" :), de A lány hét névvel fülszövege is felkeltette az érdeklődésemet, szóval beneveztem mindkettőre. :) (De ha választani kellett volna, az utóbbit választottam volna. :) )

Unknown írta...

Halihó!
Mindkét könyvre nagyon kíváncsi lennék, de sajnos azt hiszem az első könyvet el is buktam, sajnos a novemberit írtam be és ahogy rányomtam h megvagyok akkor döbbentem rá h az októberit kellett volna... Na de már sebaj. Így remélem a második könyvnél szerencsém lesz. Szép napot! :)

koala írta...

Szia!
A lány hét névvel című könyvet szeretném megnyerni, mert nagyon érdekesnek bizonyul a sztori.

Ladybird írta...

Ó, nagyon sajnálom! :( Megesik az ilyesmi sajnos, ha írsz privátban, akkor megpróbálom megoldani, hogy azt a választ újra beírhasd. Az email címünk: extrasofthebooks@gmail.com.

Ladybird írta...

Szia! Nagyon sokan írtátok ezt a könyvet, ezért azon gondolkodtam, lehet, hogy készülök nektek egy meglepetéssel. :D

Ladybird írta...

Szia! Örülök neki, hogy tetszik a nyereménykönyv. Szorítok neked! :D Köszi, hogy velünk játszol!

Ladybird írta...

Szia! Van jelentősége, melyiket választottad. De erről pszt! ;) Örülök, hogy velünk játszottál. :)

Murvai Mariann írta...

A lány hét névvel című könyvet szeretném megnyerni, mert sokat olvastam róla az interneten, és tv-ben is láttam vele interjúkat, és nagyon kíváncsi lettem, nagyon szeretném! :)

(az első könyvre véletlenül jelentkeztem, bocsánat :) )

Murvainé Icus írta...

A lány hét névvel könyvet szeretném választani, mert én is kíváncsi vagyok rá, de a kislányomnak szeretném megnyerni! :O) Köszönjük a lehetőséget!
Üdv. Icus :O)

Ladybird írta...

Köszönöm, hogy játszol velünk! :) Szorítok neked! Holnap sorsolok. :D

Ladybird írta...

Köszönöm, hogy játszol velünk! :) Ha nyertek, akkor ez egy igazi anya-lánya olvasás lesz! Nagyon szuper! Szurkolok nektek!

Unknown írta...

Köszönöm a játékot!
Sajnos véletlenül entert nyomtam a 2014-eseknél mielőtt beírtam volna a 2. címet. :( (A kislányom épp a gépet szerette volna kipingálni. :) )
Gondolom már nem lehet javítani. :( Nekem legalábbis nem engedte. :(
Tetszett a keresgélés és szép kis muffinokat leltem. :)

Orbán Erzsébet írta...

Bármelyiknek örülnék, mert sok jót hallottam róluk.

Megjegyzés küldése