2014. december 18. | By: Ladybird

13. és 14. nap – Kedvenc íróm & Kedvenc idézetem




Kedvenc íróm

Azt hiszem ez lenne életem legrövidebb bejegyzése, ha nem vonnám össze ezt a két napot. Akármilyen furcsán hangzik is, nincs kedvenc íróm. Soha nem is volt. Valahogy mindig hiányzott belőlem ez a fajta elköteleződés egy-egy ember, egy-egy író iránt.


Kedvenc idézetem

Ahogyan nincs kedvenc íróm, úgy az idézetekkel is hadilábon állok, mert ha egy-két mondatot kiragadok egy könyvből, az nem adja vissza az élményt, a tartalmat, amit a szövegkörnyezetben adott. Azért persze összeszedtem magam és találtam kettőt, amit megosztok veletek. 












2 megjegyzés:

Viki írta...

"Üvegre üveg, színre szín, a fény meg vagy átjön vagy nem." /Fianna/

Ladybird írta...

:D Ó, valóban, ez nekem is nagy kedvencem.

Megjegyzés küldése