2014. december 5. | By: Ladybird

11. nap - A kedvenc könyves párosom




Nagyon vártam már ezt a témát, ennek ellenére épp erre nem maradt annyi időm, amennyit szerettem volna. A képválasztás nem a erősségem, mivel a szereplők mindig nagyon élesen jelennek meg a képzeletemben, és azok, akiket találok egy-egy könyvhöz, a nyomukba se léphetnek, de azért igyekeztem megközelítőleg jókat találni a karakterekhez.
Nem tudtam egyet kiválasztani, ezért három kedvenc páromat mutatom be nektek.


Raphael & Elena





Ők az örök kedvenc. Nagyon szeretem Nalini Singh karaktereit, Elena pedig különösen erős szereplő, aki ennek ellenére még szerethető is. Raphael meg... hát róla nincs mit mondani, önmagáért beszél, erős, izmos, határozott, igazi alfahím, akinek egyetlen "kriptonitja" a szeretett nő. 


Liam & Josie





Az Örökké a csajom nagyon hangulatos kis történet. Már az első soraival megfogott, amikor egy tipikus amerikai kisvárost mutat be színtérként. A szerelmi szál is szép, és mind a hős, mind a hősnő szerethető. Bár Liamet néha szívesen megcsapkodtam volna, no meg Josiet is fenéken billentettem volna szívesen, szerettem őket.


Rule & Shaw





Jay Crownover Marked Men sorozata az egyik nagy kedvencem. Rule történetével azonnal megvett magának, bár a sorozat többi része közel sem hozta az első rész színvonalát. Talán Nash az egyetlen, akinek a története ehhez fogható. Mindenesetre Rule és Shaw nagyon szerethető karakterek. 








2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nekem Arya és Eragon volt a kedvenc párosom, gondolom rögtön kitalálható, melyik Paolini regényből. Régebben a Grand Prix titkában szereplők voltak a kedvenc párosom Zsolt Róberttől, még régebben Mányi László: Zöld jaguár titkából a két főszereplő, Pali és Annamari voltak a kedvenceim... De ez már történelem.

Ladybird írta...

Köszönöm, hogy megosztottad velem. :) Amikor veled beszélgetek mindig rájövök, mennyi mindent nem olvastam még. Remélem privátban mesélsz még nekem a kedvenc párosaidról és a könyvekről, amikben szerepeltek, csak hogy kedvet kapjak hozzájuk. :)

Megjegyzés küldése